Tuesday, September 4, 2018

NOVEL


Hat ni memang x dapat nak dipisahkan daripada aku…….lagu dan irama berpisahnya tiada…….kome cakap jerla mana pesta buku yang aku tak pergi,semua ku pi,nak222 PBAKL…ni dah tahun kelima aku dok pi. Mujur dapat tok laki yang memahami,habaq jer nak pi mana semua on jer…bininyer ulat buku,rasa macam kepuasan bila aku dapat bawak balik berkoyan-koyan buku yang ada…selagi library aku x penuh,selagi tu aku x kan berhenti…tapi aku lebih kepada genre seram..kalau kome nak tahu aku wajib menghabiskan sehari satu novel, tu standard piawaian untuk diri aku la…orang lain aku tak tau,pasal aku ni jenis tak suka ambik tau hal orang lain. La anak dara aku pun dah jadi serupa aku, dulu22 dia suka baca tipu222 macam pak dia…baca tajuk baca synopsis baca page akhir….aku kabo buat pa la nak tipu diri sendiri,   mana thrill buat gitu…betul x???? library aku masih dalam penambahan stok lagi…ni aku tunjuk sipi-sipi dulu yer…..



Dari sisi kiri

No comments:

Post a Comment