Tuesday, September 4, 2018

BUDAK BARU


Lama dah tak masuk kelas…berkurun rasanyer…hari ni jadi budak balik..kite belajar cara buat blog. Lama dah nak belajor,hari ni baru terlaksana, al maklumla baru ada rezeki nak belajor…kan udah keluor slang perak aku…kah2222…syok jugak nulis ni,walau tangan udah keras kematu nak menulis,padahal lama dah nak berkarya,harap baca hat orang jer,lepas ni adala kut orang membaca blog aku…udah perasan la pulak…heee…heee…jangan ler mare nok.
Aku nak kabo ni cikgu aku hari ni namanyer Cik Sharimah,kecik molek jer orangyer…sabo dia ngajor kami-kami yang kiut miut ni….sebelum lupa kome222 semua jangan ler lupa baca blog aku….cuba kome cari nama chedasqa.blogspot.my. (cari yer kome….) udah banyak pulak aku ni merepek meraban ni. Jom kita pindah tajuk lain ler pulak…moh ler kiter.

No comments:

Post a Comment